2006-09-28

Bokrea!


Susanne avslöjade att hon skulle på bokrea igår och jag var inte sen att haka på! (Tjuvstartade till och med på lunchen när jag besökte Åhlens i Sumpan). Självklart kom jag hem med ett lass med böcker:

Hemma hos Martina av Martina Haag
Konsten att vara kreativ av Julia Cameron
Flickan från Ovan av Alice Sebold
Men mest av allt vill jag hångla med någon, Linda Skugges Dagbok 91-93

Jag började läsa Linda Skugges bok redan igår på pendeln. Den är extremt rolig men också väldigt tragisk. Jag kan varmt rekommendera den även om jag bara läst 40 sidor än så länge.

Hade sjukaste abstinensen igår... hade inte druckit latte på typ 2-3 dagar... *döööör* Blir inte bättre av att min förkylning inte ger med sig. Jag tror att jag har fått tuberkulos, men det tror inte Roger. Nu har jag huvudvärk av allt hostande. Känns som om min hjärna är på väg ut genom ögonhålorna...

Bild: Buffy the vampire slayer


Inga kommentarer: