2006-11-03

Middag med nätverkstjejerna


Igår var det dags för en middag med nätverket för unga affärskvinnor 2. Vi hade väldigt roligt, som vanligt! Vi var på KB (Konstnärsbaren). Trevligt ställe!

Idag var det halvdag och jag avslutade dagen med en intervju för mitt examensarbete. Springer omkring i snöstorm och minusgrader dagarna i ända för att ta mig runt på mina intervjuer. Än så länge har det varit väldigt givande och jag har massor med information för mitt ex-jobb. Extremt roligt! :D (Påminn mig om körkort bara när ex-jobbet är avklarat)

Idag dök en ny affärsidé in i mitt huvud också. En lite vulgär idé. Tänkte inte gå närmare in på den just nu...

Idag ska vi äta stekt eller grillad rostbiff. Den står redan på marinering. Börjar redan bli hungrig...

Jag hinner som vanligt sällan skriva något. Det är så mycket att göra just nu med husrenovering och ex-jobb. Men om två månader är i alla fall ex-jobbet avklarat!




Inga kommentarer: