2007-01-03

Träningsvärk!!

*pust*

Har påbörjat ett nytt träningsprogram och börjat träna oftare nu när jag i princip är färdig med min utbildning (bara examination kvar ett par timmar i nästa vecka). Min rumpa är jätteöm och lårmusklerna smärtar hela tiden. Gick en promenad med min vän C på ca 4 timmar i måndags vilket förvärrade träningsvärken. Idag var jag på CorePuls, måste jag nämna att det inte gjorde saken bättre?

Tänkte cykla till jobbet imorse, en sträcka på 1.2 mil. Lagom långt och cykelväg nästan hela vägen men imorse kom jag på att det är halt ute och jag har inte heller några lampor på cykeln. Beslöt mig att ta den säkra vägen till jobbet.


Planen var att köra styrka imorgon igen men NEJ! Imorgon blir det en vilodag och jag tar igen det på lördag istället.

Men men, jag klagar inte, det känns SÅ skönt att ha träningsvärk!

1 kommentar:

Sara sa...

Vad duktigt av dig att träna så mycket! Jag ska också försöka komma igång med lite träning...kanske...