2006-12-30

Böcker på G!!!

Idag ska jag börja på en ny bok:

Påtaglig risk att skada, en kriminalroman av Tove Klackenberg

Skulle den vara så bra så att jag får abstinens när den är slutläst har hon även skrivit fler böcker men detta ska tydligen vara hennes debut. Jag hoppas hon är lika bra som Camilla Läckberg.



Har även fått tips om några fler bra böcker och har idag beställt följande:

Den vidunderliga kärlekens historia, Carl-Johan Vallgren





En god människa, Nick Hornby






Olivia Joules fria fantasier, Helen Fielding






Stjärnor utan svindel, Louise Boije af Gennäs






Nu längtar jag tills dom dimper ner i brevlådan så jag får sitta under täcket och bara läsa!!! Har inte haft mycket lust att läsa under studierna men nu när jag nästan är färdig börjar läslusten att komma tillbaka.

Alla bilder är hämtade på bokus.com som har väldigt bra priser på böcker. Men kolla alltid www.bokfynd.nu innan ni beställer en bok. Suverän sida!

Inga kommentarer: