2007-04-27

Äntligen Fredag!

Idag är det KING-fredag! Nice som fan. Dessutom långhelg.
Funderar på att ta med mig David till Jakan på Söndag eller Måndag och grilla spansk chorizo. Pappa kan säkert också tänka sig att komma om det bjuds på cubas och chorizo.

Tränade idag och vågade för första gången lägga på vikter på stången när jag körde bänkpress. 2.5 på varje sida. Säjer man att man lyfter 2.5 kg då eller säjer man 5 kg? Vad vet jag, måste ta reda på det.
Sen ökade jag också när jag körde hantelrodd, från 5 till 6 kg. Kändes alldeles lagom. Däremot vet jag inte riktigt hur jag ska stå när jag gör övningen... Jag har ryggen ganska rak, David säjer att jag ska svanka. Jag gillar inte att svanka på gymmet.

När jag gjorde hantellyft åt sidan orkade jag faktiskt köra 3 kg 4X12!!! Det gjorde jag inte förra gången.

Igår gjorde jag 15 lunchlådor också + att jag nog hade 3-4 stycken sedan tidigare så nu har jag lunch till nästa lön, det känns riktigt nice.

Har läst utmaningar i flera bloggar? Hur funkar det och varför blir inte jag utmanad? Jag måste börja skriva oftare så någon börjar läsa min blogg. Funderar på att kopiera Saras koncept och nominera den snyggaste nobelpristagaren. Men eftersom jag inte kan något om nobelpristagare så måste jag hitta något annat att ha omröstning för. Håll utkik!

Inga kommentarer: