2005-10-23

Har du husdjur? Inga problem, RoboMax klarar det mesta!

Ja, så säjer dom på tv-butiken på kanal 5.
Detta är reklam för en dammsugare som är självdrivande, den har alltså ingen sladd alls utan åker omkring av sig själv när du sitter i läsfåtöljen med en stor kopp te.
Vad är det då dom menar med att RoboMax även klarar dina husdjur? Menar dom att RoboMax dammsugar upp din katt? Med husdjur kanske dom menar kvalster, pälsängrar och silverfiskar? Eller menar dom att du blir av med håren som ditt djur sprider ut över ditt boende ?
Jag rekommenderar att du ser den reklamen, i alla fall om din humor ligger på samma låga nivå som min.

Jag gjorde ett nytt CV inatt, i InDesign. Denna ska jag skicka iväg till några tidningar. Hoppas att jag får svar på någon av dom.

Egentligen borde jag träna idag men jag är inne i en svacka just nu. Detta är INGEN ursäkt. Nästa vecka ska jag börja med SATS X2, det innebär att jag får ett litet häfte där jag måste stämpla två gånger i veckan när jag tränar. När jag sen stämplat häftet fullt ca 8 veckor på rad så får jag en present och jag älskar presenter.

Igår kollade jag på Ebba von Sydows framträdande i Godmorgon Sverige. Hon var bra tyckte jag! Kolla gärna här:
http://www.svt.se/autoproducer/soffa0815fredag.ram

Ha en fortsatt mysig söndag! Gör som jag, koka en stor kopp te, fundera på vad du vill göra i framtiden och läs, läs, läs!

Inga kommentarer: