2005-10-21

Shake that ass - Rockstar Sol!

Igår var jag med Susanne på Rockstar Sol - ett förkoreograferat pass av Jamie King. Mer info finns på www.nikewomen.com. Normalt sett älskar jag och Susanne det här passet, det är sexigt, det är coolt och det är passionerat. Okej, jag kanske inte ser så sexig, cool och passionerad ut när jag viftar med både armar, ben och huvud åt alla håll men jag jobbar på det.
Igår förstördes tyvärr stämningen av de tråkiga människorna som stod bakom oss. Två kvinnor tyckte att vi stod alldeles för långt bak. Första gången frågade dom snällt och självklart flyttade vi fram. Men tyvärr så dansar vi ju inte på rad utan rör oss både frammåt och bakåt och efter ett "Men hallå!!!! Kan ni gå fram eller" och några "suck och stön" och vi som nästan inte fick plats att dansa där framme så var inte koncentrationsförmågan på topp. Susanne var nära att klösa ögonen ur en av dom men då tröttnade dom och gick, tack å lov.

Förhoppningsvis blir det roligare nästa gång. Tills dess ska jag öva lite på mitt ass shaking. ;)

Idag är det väldigt lite folk på kontoret så jag får möjlighet att ringa på några jobb! Dessutom är det fredag. Den här veckan har gått SÅ snabbt!

Inga kommentarer: